Serwis urządzeń

Serwis i szkolenia z zakresu druku

Dział serwisu i szkoleń prowadzi wszelkie naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne instalowanego przez nas sprzętu oraz szkoleniami prowadzonymi przez instruktora druku.  Specjalizujemy się w naprawach naświetlarek CtP, CtF, wywoływarek, wdrażaniem do produkcji nowych materiałów i technologii, testami jakościowymi i doradztwem technologicznym z zakresu przygotowalni i druku.

Otaczamy szczególną opieką naszych klientów, którzy zawierają z nami indywidualne kontrakty serwisowe. Wykonujemy dla naszych klientów kalibracje, linearyzacje i standaryzację druku. Posiadamy wykształcony zespół pracowników oraz zapewniamy oryginalne części zamienne.

 



Dział serwisu i szkoleń pomaga także naszym klientom we wdrożeniach naszych materiałów eksploatacyjnych (płyt offsetowych i Toray Waterless), farb konwencjonalnych, UV i LED UV, chemii w drukarni oraz na bieżąco udzielamy konsultacji z zakresu ich eksploatacji. Doświadczeni pracownicy są Państwa dyspozycji.

Serwis firmy Akon gwarantuje reakcję na zgłoszenie w ciągu 12h w dni robocze. W tym czasie serwisant lub instruktor druku skontaktuje się z Państwem i dokona wstępnej diagnozy, bądź ewentualnego wytypowania części serwisowych niezbędnych do naprawy. W przypadku koniecznej wizyty serwisanta, umówimy termin i dokonamy naprawy.

Serwis techniczny

Dzięki zdalnej diagnostyce z wykorzystaniem systemu IntelliSys jesteśmy w stanie reagować niemal natychmiast, rozwiązując większość problemów  zgłoszeń. Udostępniamy także kontakt telefoniczny ze specjalistą w ciągu kilku godzin. Gdyby jednak interwencja wymagała wizyty specjalisty, pojawiamy się w najkrótszym możliwym terminie.

Jako grupa wsparcia technologicznego pomagamy także we wdrożeniu naszych materiałów (płyty offsetowe, odczynniki chemiczne) w drukarni oraz na bieżąco udzielamy konsultacji z zakresu ich eksploatacji.

Ponadto oferujemy usługi serwisowe w postaci „Umowy na opiekę serwisową”. Proponujemy kontrakty na: przeglądy prewencyjne, części zamienne, wsparcie telefoniczne, specjalne czasy reakcji. Warunki umowy elastycznie adaptujemy do indywidualnych wymogów użytkowników.

Serwis Akon oraz centralny punkt obsługi klienta i rejestracji zgłoszeń znajduje się w siedzibie firmy w Warszawie.

Zadania serwisu

  • Instalacje
  • Konfiguracja oprogramowania
  • Kalibracje barwne
  • Zdalna diagnostyka
  • Wsparcie telefoniczne
  • Wsparcie produktowe
  • Przeglądy urządzeń
  • Naprawy urządzeń
  • Sprzedaż części zamiennych

Zgłoszenia serwisowe

Jeśli masz jakiekolwiek problemy z urządzeniem lub chcesz zgłosić konieczność przeprowadzenia przeglądu technicznego, wystarczy się z nami skontaktować! O ile kontrakt serwisowy* nie stanowi inaczej, zgłoszenia serwisowe są przyjmowane:

Drogą elektroniczną pod adresem e-mail: serwis@akon.com.pl 

lub telefonicznie: (22) 632 74 45,  w godzinach pracy 8:00 – 16:00, w dni robocze.

UWAGA! Pamiętaj o podaniu wymaganych informacji do prawidłowego zarejestrowania zgłoszenia serwisowego:

  • nazwa firmy i miejsce instalacji
  • osoba kontaktowa i numer telefonu
  • nazwa urządzenia
  • numer seryjny
  • opis usterki (jeśli to możliwe, z podaniem numeru błędu)
  • typ problemu (całkowicie uniemożliwia pracę, występuje stale, powtarzalnie, sporadycznie)
  • czego dotyczy (hardware, software)

Serwis firmy Akon jest do Twojej dyspozycji.